Nieuwe helpdesk EigenPlectrum.nl

We hebben van EigenPlectrum.nl flink geïnvesteerd in onze online helpdesk. Dankzij de enorme drukte in november / december hebben we een eigen systeem aangeschaft waardoor u als klant veel beter geholpen wordt dan voorheen.Tickets: Als u nu contact met ons opneemt opent zich vanzelf een ticket die we ontvangen per email en app. Hierdoor kunnen we overal en direct reageren op uw vraag. Pas als u aanvinkt dat de vraag goed beantwoord is, sluit het ticket zich. Ook worden alle voorgaande communicatie hierin opgeslagen en zo hebben we direct alles bij de hand om u goed te kunnen helpen.Chat: U bent van ons gewend dat we een chat op onze website hebben staan om klanten snel te kunnen helpen. Ook deze hebben we verandert. We kunnen nu zelf inloggen en aanmelden dat we online beschikbaar zijn. Uw vragen worden ten alle tijden opgeslagen zodat we erop kunnen reageren.Webshop: Ook zit het ticket systeem gekoppeld aan onze webshop. Zo hebben we ook in het webshop pakket direct alle communicatie bij de hand.
Deze site gebruikt cookies om uw browse-ervaring te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.