Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

EigenPlectrum
Straat: Kerkstraat 14 D
Postcode: 4921 BB
Plaats: Made
Tel: +31 (0)20 261 54 93
Email: info@eigenplectrum.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar EigenPlectrum bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost?

Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).